ile końców muszę przeżyć, aby doczekać właściwego początku?

choć nie wiem już czego szukać, błagam pomóż mi to znaleźć.

dzielimy złą ciszę
obcymi słowami

Ty serce masz chłodne
i chłodne masz ręce

bo przecież się znamy, ale już teraz...
n i c w i ę c e j

9413 cf6b 400

Taaaaak,
byłam jedną z tych zwykłych,od nocnych filmów i czekoladek na kanapie.
od spacerów po mokrym chodniku.
od słów bez dźwięku.
od myśli bez zastanowienia
tą po której teraz nie płaczesz.
tą, która umiera po Tobie,
po Twojej nieobecności.
po Twoim braku.




nie jestem zwykłym przypadkiem w Twoim życiu
Musi być jakiś powód.

nie osądzaj mnie po moich wyborach, 
skoro nie wiesz,
jakie miałam opcje."

1738 51c1 400

5117 1566 400

0719 2c31 400



I like to feel his eyes on me when I look away.

elenamorelli:

{ green + blue }



Healing is an art. It takes time, it takes practice. It takes love.

squaremeal:

(via Suvi sur le vif - Blogi | Lily.fi)

i’m jealous of 
your pillows
and of your sheets

i want to hear
the sound of 
your heartbeat 

exceptioninq:

third degree burns // don’t delete



Everyone’s fucked up. You’ve just gotta decide what kinda fucked up you’re into. " 



never trust a person that screenshots everything


coyotegold:

Wtf yes




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz