żałuję, że nie powiedziałam Ci, jak się czuję przy Tobie. nie żeby to wyznanie miało cokolwiek zmienić. ale mógłbyś to wiedzieć.


20:34
Przestań, zanim zainteresujesz mnie na śmierć.

jesteś kłamcą, kobieciarzem i głupim chujem, ale nadal Cię chcę.  
— a ja jestem żałosna

Wie pan, każdy człowiek ma jakąś potrzebę kontaktu z ludźmi, ale kontaktu nie przypadkowego, tylko jakiejś bliskości charakteru, myślenia, nastroju.

Pewne uczucia można zabić, zabijając jednocześnie siebie.

6537_7388

7806_d5c7

Po cholerę te wszystkie słowa, jeśli nie stoją za nimi uczucia. To tylko słowa."

10:13
Nie, nie obraziłam się. Po prostu z Ciebie zrezygnowałam.

 0098_09e9

4744_cc1d

Ja mam taką naturę, że zawsze będę rozdrapywał, rozpamiętywał, analizował, rozkładał wszystko na atomy. I to jest, uwierz mi, strasznie męczące. Zabiera mi dużo energii i chęci do życia.

Od ilu ludzi będzie trzeba się jeszcze odzwyczaić ?

Cisza, przyjacielu, rozdziela bardziej niż przestrzeń. Cisza, przyjacielu, nie przynosi słów, cisza zabija nawet myśli.

5269_2aec

Czuję, że targają mną emocje, których nie jestem jeszcze w stanie ogarnąć.

Jeśli ludzi coś do siebie ciągnie, to muszą się spotkać, choćby stawiali na swojej drodze najrozmaitsze przeszkody, bombardowali się ukrytymi znaczeniami, błędnie interpretowali swoje zachowania, mijali się tam, gdzie powinni się spotkać i tak dalej.

Powiedz, co byś czuł gdyby okazało się,że ma mnie ktoś inny...

nie wiem co to było, ale na pewno nic ważnego, nic prawdziwego.

Nie pojmuję, jak można być tak zimnym człowiekiem. Nie pojmuję, jak można zamrozić komuś serce, do tego stopnia, że nie odbiera ono żadnych bodźców do Niego docierających.


POMAGAM WSZYSTKIM WKOŁO, DAJĘ RADY, JAKICH PIERDOLONY PSYCHOLOG BY NIE WYMYŚLIŁ, A SAMA NIE POTRAFIĘ OGARNĄĆ SYFU, KTÓRY ROZRYWA MNIE OD ŚRODKA. NIE RADZĘ SOBIE Z JEGO UŚMIECHEM, KIEDY NA MNIE PATRZY. NIE RADZĘ SOBIE Z CISZĄ, Z KTÓRĄ MNIE ZOSTAWIA NA KOLEJNE TYGODNIE. NIE RADZĘ SOBIE Z DRŻĄCYMI DŁOŃMI. MAM MILION WAD, ALE MIMO WSZYSTKO K***A, POTRAFIĘ KOCHAĆ.


Byłoby źle, gdyby ktoś nie miał w swoim życiu okresu, kiedy mu się wydaje, że Werter został napisany tylko dla niego.

Nie ma Cię i przecież wcale nie obiecywałeś, że będziesz. I nie mogę być zła i muszę przestać o Tobie myśleć. I musisz ułożyć sobie życie beze mnie, musisz się ustatkować - sam to powiedziałeś, a ja? Ja chyba właśnie znowu zaczynam świrować. Nigdy nas nie było, muszę w końcu w to uwierzyć, muszę się z tym jakoś zmierzyć. Ale nie wiem od czego mam zacząć i nie wiem już, co mam robić, nie wiem co jest prawdą, a co chorą fantazją i nie wiem jak Cię zapomnieć, i nie daję już rady, więc wyniszczam się, wypalam, umieram i chyba, chyba nie chcę przestać i chyba nawet nie chcę już pomocy.

dziękuję wszystkim zbiegom okoliczności.

Dobranoc. Gdziekolwiek jesteś, cokolwiek robisz, z kimkolwiek siedzisz...

W tęsknieniu za kimś nie chodzi o czas, który minął od kiedy ostatnim razem się widzieliście, czy rozmawialiście. Chodzi o te momenty kiedy robiąc coś zdajesz sobie sprawę, jak bardzo chciałabyś, by ta osoba była teraz przy tobie.

1736_692f_500

Nie powiem, że tęsknię. Nie wypada.


Czuję bzdurę, która mnie otacza. Gorzej, bzdura jest we mnie, jak z nią walczyć?

Desperacko próbuję odsunąć
od siebie atakujące mnie uczucia.

 Piękna kobieta może wydawać się mężczyźnie nieładna, jeśli jest zbyt niepewna siebie. 

0310_9f5f

Aprensja - nieokreślona obawa przed czymś, co ma się zdarzyć, podejrzenie, smutek. 

 Mogłam wtedy nie wracać. Chociaż nie można używać trybu przypuszczającego w czasie przeszłym. Od tego można umrzeć, poza tym, to nie przystoi rozsądnym ludziom. 

3321_6b15

 Każde marze­nie (...) jest uczci­we. Sa­mo słowo m a r z e n i e jest uczci­we. Nieu­czci­we mogą być myśli, prag­nienia, dążenia, lecz marze­nie po­zos­ta­nie czys­te, na­wet wte­dy, kiedy in­ni wdep­czą Ci je w błoto...

6284_d277_500

 jestem inteligentny
jestem elokwentny
na wszystkie pytania
mam gotową odpowiedź
: nie wiem 

3092_4ad6_500

9842_e0ad_500

2443_4cdb_500

 myśli można powtarzać w nieskończoność, w przeciwieństwie do słów. 

 Gdyby.Czy istnieje smutniejsze słowo ? 

Jestem takim typem człowieka: muszę zakładać najgorsze, żebym umiała wytworzyć w sobie system obronny, dzięki któremu później łatwiej zniosę, gdyby się to urze­czywistniło. 

6058_71cb


Choć tyle doświadczeń,
rozumu wciąż brak

 Na dłuższą metę nic w życiu nie zostanie takie jak dawniej i że moment, w którym człowiek zaczyna sobie zdawać z tego sprawę, stanowi smutną granicę dorosłości, po jej przekroczeniu zaś zawsze czuje się odrobinę nieszczęśliwy. 




1372_12ba_500

4962_305b

 Byłeś kiedyś w takiej sytuacji, kiedy dokładnie wiesz, co się stanie... Ale i tak się w nią pakujesz... A kiedy nastąpi to, czego się obawiasz... Robisz sobie wyrzuty, bo przecież wiedziałeś, że tak będzie? Ale taki już jesteś, więc dalej się karzesz. 

3622_b97a_500

 możesz we wszystkim widzieć smutek lub po prostu go ignorować.
świat nie złamie ci serca jeśli się nie dasz.
 


Tkanka blizny nie ma własnego charakteru. Nie jest tym samym co tkanka zdrowej skóry. Nie nosi znamion choroby ani wieku, nie widać na niej bladości czy opalenizny. Blizna nie ma owłosienia, por ani zmarszczek. Jest jak ciężki pokrowiec. Osłania i kryje to, co pozostało jeszcze pod spodem. Dlatego człowiek nauczył się ja wytwarzać, żeby coś ukryć. 


 Potem odkryłem, że obojętność mniej boli. 

 nie jesteś warta tego wiersza,
a i ten wiersz niewarty ciebie.
 

2586_1187_500

 Teraz wiem, pozostał nam już tylko niesmak, po tych kłamstwach ukrytych w dyskretnych gestach... 

6388_c65a

Ale człowiek może odczuwać nieszczęście tylko do pewnego określonego stopnia, wszystko zaś, co przekracza jego wytrzymałość, może człowieka już tylko zniszczyć lub uczynić obojętnym. 

5848_988e_500

Późno w nocy, gdy ty żyjesz na całego, ja nie mogę spać. 

 Powinnam w końcu oduczyć się nawyku tęsknienia za ludźmi, których nie obchodzę. 



I te krótkie momenty kiedy czułem, że Ty czujesz to samo. 

   - Nic nie szkodzi - odparłam. Ale szkodziło, jak wszystko, czego nie mogłam ani wytrzymać, ani zmienić. 

 Jest uroczym facetem, szczególnie wtedy, gdy nie jest skończonym skurwysynem. 

 Wiem o wielu błędach i żałuje dziś mocnoŻe życie to nie Word i nie podkreśla na bieżąco ich 

 Zrozumiałam tę oto zasadniczą lekcję. Żeby przetrwać, musisz się nauczyć żyć bez niczego. Pierwszy umiera optymizm, po nim miłość, na końcu nadzieja. Mimo to musisz trwać

7801_2a79_500

 To bardzo dziwna rzecz. Tak samo jak ty, ja też chciałbym całkiem zapomnieć o różnych rzeczach. Ale im bardziej staram się zapomnieć, tym więcej sobie przypominam. Wiesz, jak to jest, że im bardziej człowiek chce zasnąć, tym bardziej czuje się rozbudzony. Tu jest tak samo. Sam nie bardzo wiem, dlaczego tak się dzieje. Przypominam sobie nawet rzeczy, których nie powinienem pamiętać. Moje wspomnienia są tak wyraźne, że wręcz się czasem niepokoję, czy starczy mi miejsca na zapamiętanie dalszego życia, skoro tak dobrze pamiętam przeszłość. To prawdziwy problem. 

I'll close my eyes
Then I won't see
The love you don't feel
When you're holding me



0409_d6e3

   Pomyślał, że jego własne życie to historia,która powinna mieć szczęśliwe zakończenie. 

 Ale zło jest wszędzie, wyłazi nie wiadomo skąd, nie wiadomo kiedy, w momencie gdy się człowiek najmniej tego spodziewa, kiedy się czuje najbardziej bezpieczny... 

 Nadmiar instynktu samozachowawczego prowadzi do samobójstwa. Zabijamy się, by nic złego nam się nie stało. 

 Kocham Cię.
Ani mi powiedzieć nie wolno tego, ani Tobie wiedzieć.
 


Każdemu z nas zdarzyło się, że dręczony strasznymi przypuszczeniami postawił pytanie, a potem zasłaniał sobie uszy, żeby nie słyszeć odpowiedzi. 

3855_f598_500

Nieostrożne rozwiązanie jednego problemu może stać się przyczyną następnego. 

Chcę mieć z Tobą romans. Pod jednym warunkiem: na całe życie.

Połowa naszych pomyłek polega na tym, że kierujemy się uczuciem, gdy powinniśmy myśleć. Druga połowa, że rozumujemy, kiedy winniśmy zawierzyć uczuciu."

6181_1a91

Nie ma czegoś takiego jak nowy początek, trzeba żyć ze świadomością popełnionych błędów.

8459_44d1_500

0727_b039

I ten ból, kiedy ludzie stają się mniej ludzcy. Ta pustka, kiedy odkrywasz, że niczym się od nich nie różnisz. 

4315_bc8a

Ludziom przytrafia się to, co się przytrafia, a nie to, na co zasługują.

8152_9a4f

W gruncie rzeczy każdy z nas albo właśnie przechodzi kryzys, albo z niego wychodzi, albo zmierza w jego kierunku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz