"Kiedy dwoje ludzi ma być razem, będą razem. Istnieje coś takiego jak przeznaczenie".

 Ostatnie spojrzenia pamięta się najdłużej. 

 Naucz mnie, jak żyć tam, gdzie Ciebie nie ma. Naucz mnie, jak zapamiętywać każdą Twoją czułość, by pączkowała wtedy, gdy jesteś daleko. Naucz mnie, jak nie budzić się z krzykiem, gdy jesteś nie dla mnie.  Naucz mnie, jak patrzeć na innych mężczyzn, by nie widzieć w nich Ciebie. 



6234 0d04 500

 (...) przypadkowe spotkanie jest czymś najmniej przypadkowym w naszym życiu. 


4067 40d9 500

 (…) ile niewypowiedzianych słów przepadło na zawsze. A może ważniejsze były od tych wszystkich wypowiedzianych. 

 Kobieta, która nie prosi o wiele, zasługuje na wszystko... 

 "Są takie zbiegi okoliczności, które przypominają wyrafinowany plan." 

0483 65c6 500

3112 5904 500

 Zdolność do obserwacji bez oceniania jest najwyższą formą inteligencji człowieka. 


 Nie szukaj szczęścia w gwiazdach cudzego nieba, kiedy własne wisi Ci nad głową. 

8103 b0ff 500

 Kiedyś myślałam, że miłość polega na tym, że nie dostrzegamy wad drugiej osoby. Teraz jestem przekonana, że byłam w błędzie. Miłość to przede wszystkim akceptowanie wszystkich niedoskonałość partnera. Bo kocha się nie za coś, ale mimo wszystko. 

 Nie wierzę w brak czasu. Zawsze jest czas na ten krótki błysk, na ten znak: jesteś dla mnie ważna. 


 - Wierzysz w przeznaczenie, czy uważasz, że to los?
- Wierzę w wolną wolę.
- To znaczy?
- Nie muszę Cię kochać, ale chcę.
 

9686 6301

 Pokonuj złych ludzi swym opanowaniem. Nie daj się im wyprowadzić z równowagi. Jeśli są złośliwi, nie bądź złośliwy w zamian. Jeśli wściekły pies ugryzie cię, a Ty ugryziesz go w odwecie, sam staniesz się psem. 

5192 db5c 500

4006 9a23

 Przy nadpalonych mostach. Gdzieś pomiędzy wierszami.  Na skrzyżowaniu słów - niewypowiedzianych. 

You will go to the paper towns and never come back | via tumblr

Where do you go when your house isn’t home?

2512 3b66

 Bo ludzie skomplikowani muszą do siebie mówić wprost. 

2931 2cb8 500

 - Będę cię mógł jeszcze zobaczyć? - zapytał. Jego głos zabrzmiał ujmująco niepewnie.
Uśmiechnęłam się.
- Jasne.
- Jutro?
- Cierpliwości  - poradziłam. - Nie chcesz chyba wydać się nadgorliwy.
- Oczywiście, że nie, dlatego zaproponowałem jutro - odparł. - Chciałbym się z tobą znów spotkać dziś wieczorem, ale gotów jestem poczekać całą noc i kawałek jutra.
 
— J.Green "Gwiazd naszych wina"
6671 921f 500
Szukam cię zawsze, choć wiem, że nie znajdę,
tęsknie do ciebie, choć wiem, że cię nie ma,
idę za tobą, choć wiem, że nie zajdę
do twego domu, ścigam cię oczyma,
choć cię nie widzę, choć wiem, że cię nie ma.



 Jeśli nie spełniam twoich oczekiwań – nie obrażaj się. Przecież to są twoje oczekiwania, a nie moje obietnice.



 Gdybym miała więcej odwagi i mniej mózgu, to bym to zrobiła. 

9488 3775

 Wszystkim się wydaje, że tylko delikatne, słabe kobiety potrzebują silnych mężczyzn. Brednie. Chciałabym poznać kogoś o silniejszym charakterze od mojego. Kogo nie zdominuję. Kogoś, kto nie będzie mnie pytał o zdanie, kto powie mi, że będzie tak, jak on chce i już. Faceta, który szybciej wyniesie mnie na rękach z domu, niż pozwoli mi w nim siedzieć. Kogoś, kto zdejmie ze mnie obowiązek decydowania o wszystkim. Mężczyznę, który powie 'Jesteś MOJĄ kobietą'. A ja po prostu będę.     

 czas przemija, pamięć nie 


 A idź w cholerę. Tylko wróć zaraz.. 

6099 908c 500

2515 8e78

1999 e231 500

Nigdy nie żałuj ze poznałeś ludzi z którymi chociaż przez moment byleś szczęśliwy.

Miłość powinna być jak herbata, mocna gorąca, ale nie przesłodzona


1240 845e

9396 8794 500

2494 b5b2 500

5426 adc5 500

7224 b57d 500

2983 2179

7474 f79e 500

 Ludzie boją się wchodzić w głębsze relacje, bo każde rozstanie generuje głębsze blizny. Bezpieczniejsze jest poruszanie się po powierzchni. Głębiej boli bardziej. 

8271 693d 500





Cry. Forgive. Learn. Move on. Let your tears water the seeds of your future happiness.

hplyrikz:

Find your inspiration here

I know it feels like you have all these options and when you make a decision, you lose a world of possibilities. But the reality is, until you make a decision, you have nothing at all.



 czasem mam lat cztery
a czasem cztery tysiące
 

 Nie musi być łatwo , chcę tylko żeby było warto 


 Nie ma drugich szans, są tylko inne. Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, życie zawsze będzie inne niż wtedy, gdybyś podjął inną 

Potrzebuję miłości i uczuć prawdziwych, ale wolę nic nie mieć, niż mieć coś na niby. 


Nie wierzę w miłość, w żadnym wypadku ani przypadku. 
W Ciebie wierzę, w nas wierzę. A między nami mosty, drogi jak japońskie autostrady. Jeden silniejszy podmuch wiatru, katastrofa jakaś, deszcz mocny. I znikamy. Dlatego nie wierzę w miłość. 

 Nie płacz nad czymś,co nie płacze nad Tobą. 


 Pamiętaj, że rozpada się tylko to, co było zbudowane na iluzji albo kłamstwie.
Rozpada się tylko po to, żeby zmusić Cię do szukania prawdy.
 

 Czytam to wszystko i widzę jak wiele się pozmieniało, jak już mało wiem o Tobie. 


 na smutek dobre są rzeczy na 'S' - słodycze, spanie, sauna, seks. 

6500 c9b7 350

7037 f190 350

8281 30f7 350

 Jeśli znów się pogubię, zaczekaj na mnie.
Bo pewnie jeszcze wrócę i wciąż będzie mogło być jak dawniej.
 

Wszystko zaczyna się od Twojej decyzji. Jeśli postanowisz zmienić swoją historię, odnajdziesz szczęśliwe zakończenie.

the goodrich wife - i wasn’t bluffing! the new blog is up and ready... | via tumblr

...



Nigdy na nikogo nie czekajcie, szkoda czasu, szkoda życia. 
 
— Komentarz pod piosenką "I'll be waiting" Lenny Kravitz


1331 7a40 390

5245 09b0 390

Dobrze jest tęsknić, gdy tęskni się z wzajemnością.

4003 7973 390

Jeśli nie starasz się przełamywać barier, pewnego dnia to one skutecznie przyprą cię do muru.

Ludzie sypiają ze sobą, nic ekscytującego. Zdjąć przed kimś ubrania i położyć się na kimś, pod kimś lub obok kogoś to żaden wyczyn, żadna przygoda. Przygoda następuje później, jeśli zdejmiesz przed kimś skórę i mięśnie i ktoś zobaczy twój słaby punkt, żarzącą się w środku, małą lampkę, latareczkę na wysokości splotu słonecznego, kryptonit, weźmie go w palce, ostrożnie, jak perłę, i zrobi z nim coś głupiego, włoży do ust, połknie, podrzuci do góry, zgubi. I potem, dużo później zostaniesz sam, z dziurą jak po kuli, i możesz wlać w tę dziurę dużo, bardzo dużo mnóstwo cudzych ciał, substancji i głosów, ale nie wypełnisz, nie zamkniesz, nie zabetonujesz.


Wyjątkowość nie polega na idealności.

9768 d1d6 390

7659 08df 390

Nigdy nie przyszło mi do głowy, że nieobecność może zajmować tyle miejsca, znacznie więcej niż obecność

W absolutnie każdej relacji damsko męskiej wystarczy postawić sobie jedno proste pytanie: czy chcę być z tą osobą?  Czasami trzeba to pytanie postawić drugiej osobie: czy chcesz ze mną być?

W zdrowej relacji jest tylko jedna odpowiedź: tak.
W chorych relacjach ludzi problemowych pada odpowiedź: „tak, ale…”.
- Tak, ale mam żonę.
-  Tak, ale mieszkamy daleko od siebie.
- Tak, ale jestem gejem. 
- Tak, ale jestem Twoim ojcem. 
- Tak, ale masz za mały tyłek. 
- Tak, ale jestem zaręczony.

Tam, gdzie problemy, tam zawsze jest jakieś ale.
Głupi ludzie nie rozumieją, że słowo „ale” jest innym określeniem słowa „nie”. Subtelniejszym, zgrabniejszym, mniej bolesnym, ale to wciąż jest: n i e.

1417 4ef2 390

1256 bcbc 390

Na sam dźwięk Twojego głosu zmieniłabym zdanie..

0940 46ec 390
7955 e1cd 390

1281 6ecb 390

0884 bf6a 390

9110 d6b3 390

8127 b068 390

Zamieniłam 'bądź grzeczna' na ' bądź sobą'. Nie chodzi o to, żeby być niegrzeczną, ale żeby nie chować siebie pod maską grzeczności.

"

"Jesteś zbyt wybredna ! A wiesz dlaczego? Bo boisz się wybrać."

7186 e351

5342 daa9


9414 12be

Jeśli jest wspaniała, nie będzie łatwa, jeśli jest łatwa, nie będzie wspaniała, Jeśli jest tego warta, nie poddasz się, jeśli się poddasz, nie jesteś jej wart. Prawda jest taka, że każda osoba cię skrzywdzi, dlatego musisz znaleźć taką która jest warta cierpienia.

0858 c7f6 500

1531 2f46


Musisz być czujny. Wiedzieć jakich pytań nie zadawać. Kiedy milczeć. Dotykać. Kiedy być. A kiedy zniknąć. Chcę być przy Tobie pewna, że będziesz dokładnie wtedy i w takim stopniu żebym Cię czuła. A jednocześnie za Tobą tęskniła.

8840 b77e

8235 c346

1840 45c0 500


nowoczesna technika pozwala nam nie odzywać się do siebie na tyle różnych sposobów

Rozpoczęło się od przypadku, od pewnego zupełnie przypadkowego przypadku, który w najwyższym stopniu mógł być i mogło go nie być...

5269 95ef

Zamiast czekać i analizować, zrozum, że brak odpowiedzi i zaangażowania to też odpowiedź.

9669 2c39

Może zostawienie tego będzie tak samo odważne, jak rozpoczęcie. Może nie musi być wcale wielkiego końca, krachu, kulminacji, jakiejś niesamowitej dramaturgii. Może, nie może, na pewno zrobiliśmy wszystko, co już mogliśmy zrobić. Wyczerpaliśmy zasoby fajności. Może po prostu stąd spieprzmy, co, zostawmy to takie, jakie jest, niech rozwala się bez nas, niech popadnie w erozję? Nie musimy tego podtrzymywać. Możemy sobie po prostu gdzieś iść.


2050 f07f

6704 5d3f 500

7354 9adb

8436 d5ee 500




9497 c719

4209 b928

4122 61cc

"Pomyliłem się. To nie do wiary, nie to, że się pomyliłem, ale że mogłem się pomylić do tego stopnia; (...)"


5753 c299

5028 81e9



8827 6b70

6239 b4f7

8745 796e

1958 4655

5384 91d9

0466 debf 500


Kobieta nigdy nie powie wprost tego, co myśli. Kiedy weźmie się ją do restauracji, to na pytanie "Na co masz ochotę?" nigdy nie odpowie:  - Żebyś mnie stąd zabrał, zdjął moją sukienkę, położył mnie na brzuchu, a później całował mnie wzdłuż kręgosłupa, kończąc na szyi. Wtedy będę już mokra.  Zamiast tego powie: - Może wezmę sałatkę? 

2919 0bc8 500

8883 3554

2587 e7fd 500

8789 d2be 500

Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać. Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię.


0429 6503

4309 8950

6174 b9da 500

5536 c914

5951 c39d

4860 980e

0464 854f 500

7751 f8dd

2878 d2e3

2216 8ef6

1126 5e3b

Ry­zyko to często pier­wszy krok do spełnienia marzeń. 


5109 8bc0

 

  

9509 438b

3768 1966 500

3424 0fcc

7569 55e8

9461 f32a 500

1897 ed46 500

8101 8e1c


And while you’re off fucking your new girlfriend, the ditzy stoner with a bad dye job. I hope memories of me hit you like a train. I hope you remember that I was the one that talked to you all night when your grandma died and it was me that held you in my arms on the days where all you wanted was to be dead to the world. I hope you remember when we made KD in our underwear and that you kissed me while I was sitting on the kitchen counter. I hope you remember that I was the one who sat through those horribly made horror movies with you just to make you smile and that I was the one who listened to you rant on and on about how much of an asshole your dad was. I hope you remember that I was the one that convinced you to quit smoking cigarettes and that I was the one that always accepted your dumb apologies. I hope you remember that it was always me. You know it was. I hope you know that it was always you too. I hope you remember that I loved all of you. I hope you know it was exhausting. But above all, I hope you’re happy.
written by (H.S) Just so you know - dumbdaisies



Sometimes I turn around and catch the smell of you and I cannot go on I cannot fucking go on without expressing this terrible so fucking awful physical aching fucking longing I have for you. And I cannot believe that I can feel this for you and you feel nothing. Do you feel nothing?

cared:

"WHY DID YOU LEAVE" 1/20

oh-haroo:

Nature 🌲🌿


oh-haroo:

Nature 🌲🌿


I hope my scent leaves you homesick.

I didn’t even try to love you, it just happened.

Don’t think about what can happen in a month. Don’t think about what can happen in a year. Just focus on the 24 hours in front of you and do what you can to get closer to where you want to be.




oh-haroo:

Nature 🌲🌿





- Kochałam Cię wtedy.
- Ale milczałaś wtedy. Gdybyś powiedziała choć jedno słowo, może wszystko byłoby inaczej."

— M. Hłasko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz