Coś się kończy żeby coś innego się zaczęło."

Wiele prawdziwych myśli wypowiada się jako żarty."



"Wielkie sprawy mają skromne początki"

"Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na przyjaciela, gdyby była mężczyzną."

"No a my, a my to się nie znamy już prawie, 
czasem napiszesz coś zza oceanu,
jakieś myśli ledwie poukładane 
wrzucisz mi do skrzynki ze spamem."

"Każdy normalny człowiek od czasu do czasu ma ochotę kogoś zabić.
- no przecież ..

Człowiek nigdy nie może wiedzieć, czego ma chcieć, ponieważ dane mu jest tylko jedno życie i nie może go w żaden sposób porównać ze swymi poprzednimi życiami ani skorygować w następnych."

"Miłość i nienawiść są pokrewnymi uczuciami, a poza tym łatwiej jest znienawidzić kogoś, na kim ci zależało, niż tego, kto był ci obojętny."

"Są na świecie miejsca, w których powinnam być, a nie jestem."

"Trzeba być świadomym, że w pewnym momencie niektóre rzeczy mają prawo się po prostu skończyć."

"O tym, że się jest szczęśliwym, wie się dopiero potem, kiedy to minęło. Człowiek żyje zmianą."

"Ile niewypowiedzianych słów przepadło na zawsze. A może ważniejsze były od tych wszystkich wypowiedzianych."

"W życiu wszystko można podsumować krótkim, sarkastycznym ‘bywa’."

"Nie ma nic gorszego, niż stracić szansę na coś, co mogło zmienić Twoje życie."

"milczeć
to nie to samo
co nic nie powiedzieć
pierwsze
trudniej usłyszeć
drugie
łatwiej znieść
jak wiele hałasu o nic"

"Tworząc z kimś związek, masz świadomość, że to może się skończyć. Możecie się od siebie oddalić, spotkać kogoś innego albo po prostu się odkochać. Jednak przyjaźń nie jest grą o wszystko albo nic i dlatego zakładasz, że będzie trwała wiecznie, zwłaszcza jeśli to stara przyjaźń. Traktujesz jej trwałość jako coś oczywistego i może właśnie to stanowi o jej wartości."

"Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem."

"Bo jak z Tobą rozmawiam to mnie denerwujesz, a jak z Tobą nie rozmawiam to mnie denerwuje wszystko inne."

Każdemu z nas zdarzyło się, że dręczony strasznymi przypuszczeniami postawił pytanie, a potem zasłaniał sobie uszy, żeby nie słyszeć odpowiedzi."

"Skacz – i lecąc w dół, pozwól, by wyrosły ci skrzydła."

"Wszystko bez sensu lecz nic bez znaczenia."

"Serce człowieka to nic więcej, jak zwyczajna półka, którą można obciążyć tylko do pewnego stopnia, bo w końcu coś musi z niej spaść i będzie trzeba pozbierać roztrzaskane szczątki."

Mój świat ma trzy mianowniki. Przedtem. Teraz. Jeśli."

"Lepiej znamy intencje naszych czynów niż owe czyny. Lepiej wiemy, co chcieliśmy powiedzieć, niż co naprawdę powiedzieliśmy. Wiemy, kim chcemy być - nie wiemy, kim jesteśmy."

"Wys­tar­czy tak mało, niedos­trze­gal­ny po­wiew wiat­ru, by spra­wy lek­ko się prze­sunęły i to, za co jeszcze przed chwilą człowiek gotów był od­dać życie, nag­le uka­zuje się ja­ko poz­ba­wiony treści bezsens."

"Ilekroć mówię „tak”, widzę już, ile „nie” mnie to kosztować będzie."

"Przestań zaspokajać swoje przyjemności, a zacznij realizować potrzeby."

"Zbyt częste zaskoczenie uodparnia i znieczula człowieka, podobnie jak powtarzający się strach albo zabija, albo wyzwala odwagę.



"Tylko idioci mówią prawdę. Ja jestem inteligentny, więc jej nie mówię."

"Naj­straszniej­sze są równa­nia z wiadomą, której nie chce­my przyjąć do wiadomości."

Leonie Swann, Triumf owiec

"Ci, którzy mają coś do powiedzenie, na ogół są małomówni. Reszta pieprzy jak natchniona."

"Na początku i końcu jest milczenie. Pośrodku stoimy my, przerażeni, i krzyczymy, z ciszy w ciszę."

"To miało być tylko na chwilę,
i miało przeminąć bez echa."

"Poznajesz, kochasz, cierpisz..
Potem jesteś znudzony albo zdradzony."

"Najgorszym jest patrzenie wstecz z wiedzą, że się myliłem…"

Nienawiść jest najsubtelniejsza formą gwałtu."

Ciebie jednego tylko mam
i właśnie Ciebie tylko nie mam."

"Białe bywa czarne w odpowiednim świetle."

"Czuję, że coś nas łączy. Czuję, że coś nas wspólnie wkurwia."

Ona miała smutne zielone oczy i dziurę w klatce piersiowej. Podobno po sercu."

Zwiastunem końca miłość jest obojętność. W takich momentach pojawia się nowa miłość - uczucie do kogoś innego. Bo gdy się kocha naprawdę, nie ma miejsca na miłość “zapasową”. Nie można kochać tak samo dwóch osób. Tak jak nie można kochać “trochę


Gdy jesteś nieobecny, ludzie dużo mocniej zaczynają zdawać sobie z Ciebie sprawę.
Na tym polega tragizm miłości, że człowiek nie może kochać niczego bardziej niż tego, za czym tęskni.


Są godziny, które liczą się podwójnie, i lata niewarte jednego dnia.


Gdy ktoś nie jest nami samymi zawsze go oszukujemy, bo pełna translacja jest niemożliwa.

Wolał spłonąć, niż się oparzyć.

Najładniej uśmiechają się Ci, którzy cierpią. 
Najpiękniejsze oczy mają Ci, którzy dużo płaczą.
Najlepiej słuchają Ci, których nikt nie słucha.
Najwięcej marzą Ci, którzy najwięcej stracili.
Najlepiej przytulają Ci, którzy za kimś tęsknią.

Sami stawiamy mur, a potem mamy pretensje, że boli, jak walimy w niego głową.

Tumblr_m9zj3egqgg1ru86oro1_500_large

Ludzie nie piszą pamiętników dla siebie. Piszą je dla innych, jako tajemnicę, której nie chcą nikomu wyjawić, ale pragną by wszyscy ją znali.

Im gorszy materiał na potencjalnego przyszłego chłopaka, tym bardziej kobietę do niego ciągnie.

Tylu ciekawych ludzi przegapiliśmy, przez tylu niewłaściwych.

Jeżeli już o coś zabiegasz, idź na całego, w przeciwnym razie nawet nie zaczynaj.
- Jesteś psychopatą!
- Wolę określenie ‘człowiek z wyobraźnią’

Chciałam. Ja często chcę czegoś, a potem dziw mnie bierze, jak mogłam chcieć takiej niemożliwości.
Nie ma na świecie nic równie okrutnego, jak poczucie opuszczenia wywołane tym, że nie ma się na co czekać.
Żyjesz tylko połową siebie, a druga leży gdzieś bezczynnie.
Odzywaj się codziennie, albo nie odezwij się już nigdy.
Mam bowiem tę dwuznaczną cechę, że z kulawym kuleję, z jąkałą się jąkam, z rudym rudzieje, z durniem durnieję.

Wiesz czemu nie przespałam się z Tobą?
Nie dlatego, że byłam w związku, że byłam zmęczona, że się krępowałam. Nie.
Nie zrobiłam tego z szacunku do tego co nas zaczęło powoli do siebie zbliżać. Nie chciałam tego spierdolić byle czym. Bardzo pragnęłam przejść wszystkie fazy po kolei, bez żadnych skrótów i ukrytych furtek. Chciałam, żeby między nami wytworzyło się coś niesamowicie wyjątkowego, trwałego. Oczywiście, że mnie pociągasz. Topnieję gdy patrzysz mi w oczy, mam ten mój głupi uśmieszek, plącze mi się język i czuję jak mi tętno podnosi się do 120, ale…zakochałam się w Twoim “JA”. Tym pod skorupką sarkazmu i ironii. Pozytywnie pierdolniętym, które potrafiło wywołać uśmiech w moim sercu i na ustach chociaż myślałam, że już nikt tego nie dokona. Chciałam Cię poznać. Zagłębić się w Tobie jak w najlepsza książkę. Oglądnąć każdą stronicę dwa razy i zadecydować czy będę Ciebie znać na pamięć czy będę nosić ze sobą i czasem przypominać fragmenty. Jedno albo drugie.


Nigdy nie przepraszaj za to że masz wysokie wymagania. Ludzie którzy chcą być na prawdę w Twoim życiu postarają się im sprostać!

Właści­wie nie boję się niez­na­nego. Tyl­ko trochę szko­da mi stra­cić to, co znam.

W życiu stale szukamy wytłumaczenia. Marnujemy czas, usiłując się dowiedzieć dlaczego. Ale czasami nie ma żadnego dlaczego. I jakkolwiek smutno by to brzmiało, do tego właśnie sprowadza się całe wytłumaczenie.

Ludzie rozpaczają nad krótkością życia, dlaczego nie rozpaczają nad jego bylejakością? W parę miesięcy, w parę lat można przeżyć więcej niż w ciągu najdłuższego, ale bylejakiego życia.

Nigdy się nie spotkają, nie spojrzą sobie w oczy, ale istnieje przecież coś takiego, jak pamięć. Ludzie nigdy nie odchodzą tak ze wszystkim.

Każdy z nas ma chociaż jedną osobę, której chciałby coś powiedzieć, ale boi się konsekwencji

Są takie wspomnienia, o których nie chce się mówić, ale mimo wszystko chce się o nich pamiętać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz