Myślałem, że uczę się, jak żyć, a uczyłem się jak umierać.

Na tysiąc sposobów mogę udawać, że mi nie zależy, że mi obojętnie, że nie widzę, że nie słyszę, że nic mnie to nie obchodzi, że mi wszystko jedno, że nie. Jestem w tym dobra. To takie wygodne

Zanim mnie poznasz, pomylisz się tysiąc razy.

 Za każdym razem gdy spadała gwiazda wyszeptywałam to samo życzenie..
Wciąż to samo.
Jak gdyby miałoby ono coś zmienić.
wierzę w to, że zmieni.

Stany przewlekłej ciszy

Teraz jedyne czym oddycham to kawałki wspomnień, które z każdym kolejnym dniem coraz bardziej pokrywa kurz tęsknoty

Ja się nie odezwę, Ty się nie odezwiesz i tak to się skończy.Juz się skonczyło.

Wiedziałam już, jak czuje się człowiek, który stracił zmysły; to zdarza się wtedy,gdy otaczający Cię świat zaczyna rozpadać się, psuć, zamieniać we własneodbicie w krzywym lustrze, a ty jesteś przekonany, ty wiesz, że to się dzieje naprawdę i teraz. Gdy czujesz upływ czasu, grunt pod stopami, gdy zdajesz
sobie sprawę ze swojego oddechu i odruchu chwytnego - a i tak wszystko wokół przeczy logice, życiu, przeczy wszystkiemu.

Rozmowa była zbędnym wysiłkiem. I tak nie opisalibyśmy sobie tego, o co nam chodzi, nie chciałoby nam się tego w ogóle słuchać.

4629_5d25_390

4453_e475_390

Pod zbroją sarkazmu zwykle kryje się miękkie serce

Jak brzmi Twój głos, kiedy mówisz o czymś, co ma dla Ciebie ogromne znaczenie?

Analizowanie [...] zabrało mi połowę nocy. Wnioski? Owszem, są wnioski. Jestem idiotką. To jest wniosek główny.



I już na samym wstępie nie mam sił na wyjaśnienia.


Rzeczy których nie możemy zmienić zmieniają nas.


Każdy ma swoją rzeczywistość. Dwie. Ewentualnie siedem.


Kiedyś Ci powiem jak boli twoja nieobecność.


Uszkodzeni ludzie są niebezpieczni. Wiedzą, że mogą przetrwać.

Niektórych ludzi nie da się zatrzymać. Przychodzą tylko po to, żeby odejść.

Topisz smutki czy zagłuszasz sumienie?


Sama chwila pożegnania nie jest wbrew pozorom najgorsza. Najgorszy jest ten czas po niej, kiedy uświadamiasz sobie, że coś bezpowrotnie znika z Twojego życia.

Nie mogę narzekać. To znaczy, mógłbym, ale to by i tak nic nie dało, prawda?


Chciałabym wiedzieć, ale wciąż nie wiem.

Dopiero po chwili zdałam sobie sprawę, że wszystko czego zawsze się bałam, już się wydarzyło

Zbyt zmęczona, żeby czuć zmęczenie

Zapomniałam na śmierć, że miałam już być szczęśliwa.

Mam takie zimne serce, że chyba się przeziębię.

... głupota jest jedną z dwóch rzeczy, które najlepiej widzimy z perspektywy czasu. Drugą są stracone okazje.


Każdy czeka na kogoś, kto już nigdy nie wróci.


Trzeba na trochę zniknąć
Na chwilę umrzeć 


Tęskniąc za tym co minęło, mamy pewność, że to miało sens.


Milczenie to świetny początek nieznajomości.


Gdy wrócę z niebytu, niezwłocznie oddzwonię.


kiedy będę piła za błędy na pewno nie zapomnę o tobie...


Tak, trudno jest żyć bez kogoś o kim się ciągle myśli


Straciłeś mój szacunek, moje zaufanie, wszystko to co najważniejsze.
Bo fakt, że Cię nadal kocham nie ma tu nic do rzeczy.


Ja już nie umiem kochać, ludzie mnie oduczyli.


Nasza „historia” nie była jeszcze
skończona. Ucieczka nigdy nie jest końcem, a zawsze tylko odwleczeniem. Wiesz o tym bardzo dobrze.

... ludzie nie grzeszą, tylko dokonują niemądrych wyborów życiowych.


Wiesz co najbardziej boli? Idziesz w te same miejsca, ale bez tych samych ludzi


Naucz się słuchać ciszy.


Siedzisz mi w głowie, tak jak potrafią tylko nieobecni


Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać


Jeśli obrobili Ci dupę za plecami, to wyobraź sobie jaki wzbudzasz strach, że nie powiedzieli Ci tego prosto w oczy.


Dopiero kiedy zapragniesz wracać, zaczynasz rozumieć jak daleko odszedłeś. 


Im słabsza jesteś, tym silniejszą udajesz.


Świat nie zapłacze gdy się poddasz


Wycofasz się z wojny, bo przegrałeś bitwę?


Niektóre chwile zapomina się przez całe życie.


życzę Ci wyrzutów sumienia z powodu mojej osoby


Zawsze, gdy chciałam udowodnić Ci, że już nic dla mnie nie znaczysz, jakaś część mnie uświadamiała mi, jak bardzo oszukuję samą siebie.


To ten typ czekania, kiedy czujesz, że się nie doczekasz, ale jednak czekasz.


każdy początek zawiera w sobie apokalipsę.


Proste słowa wypowiada się najtrudniej.


Najtrudniej jest spełnić obietnice złożone samemu sobie.


Nie oglądałem się, by sprawdzić, czy nie idzie za mną. Wiedziałem, że nie.


Szkoda, że przez tyle lat nikt nie zauważył, że odsuwam się od ludzi tylko po to, by zobaczyć, czy będą o mnie walczyć.


sama już nie wiem, dlaczego tak bardzo chcę żebyś napisał.


Na czyj koszt żyją ludzie w cudzych wspomnieniach?


Słabi nie przebaczają, to przywilej ludzi silnych...


Masz nieskończoną liczbę sposobów, żeby popełnić samobójstwo, nie umierając na śmierć.


zapomnę Cię, a wtedy Ty przypomnisz sobie o mnie.


Blizny przypomniają nam, że przeszłość była rzeczywistością.


CZAS PRZESZŁY NIEPOWRACAJĄCY.


Dałam Ci przestrzeń, żebyś mógł oddychać .


O trzeciej w nocy jest zawsze za wcześnie lub za późno na cokolwiek, co zechcesz robić.


Jeżeli do tego czasu z Ciebie nie zrezygnowałam, to już nie zrezygnuje.


Sztuka niewysyłania wiadomości.


Najgorzej płacze się, gdy nie wie się dlaczego. Wtedy nie można przestać.

Ignoruj, nie dzwoń, nie pisz, cisza niszczy każdego.

— a obojętność zabija



Jestem mistrzem chorych znajomości, których nie rozumiem.
— Ale ciągnę je mimo wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz