pink-tits:

nostalgia-kid:

soft grunge/fashion…

(via imgTumble)
xxiwillbethinxx:

nobody gets it.



beyondjadee:

my angel





There’s a big difference, I discovered, between wanting to die and not wanting to live. When you want to die, you at least have a goal. When you don’t want to live, you’re really just empty.


If death meant just leaving the stage long enough to change costume and come back as a new character…would you slow down? Or speed up?




What Doesn’t Kill You Will Leave A Scar





"I tried to sell my soul but the devil knows I’ve got none."



illusive-ideas:

Dear girls, don’t you wish you looked this good without make up? Sincerely reality.Wanna gain up to 300 followers overnight? Click HERE and click YES!!!





. Nie oceniaj mnie po wyglądzie - nie wiesz kim jestem . Nie mów o mnie źle - nie wiesz jaka jestem. Nie oczerniaj mnie - najpierw poznaj mnie i wtedy mów źle . Nie krzywdź mnie - bo to bardzo boli . Nie mów do mnie - bo nie mam ochoty cię słuchać . Nie upokarzaj mnie - bo raczej na to nie zasłużyłam . Nie ukrywaj się - spójrz mi w oczy! Nie mów zniknij, odejdź - bo ja tu rządzę . Nie mów na mnie brzydka - bo nie wygląd się liczy . Nie mów na mnie tępa - bo oceny to nie wszystko . Nie mów najlepiej nic - bo nie obchodzi mnie to, co chcesz powiedzieć ! .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz