lubię być sama ze swoimi problemami. Tak po prostu. Od dziecka byłam z nimi zupełnie sama , a dziś to już po prostu kwestia przyzwyczajenia


Dla mnie umarłeś wtedy,
gdy zaczęłam prawdziwie żyć.


Czujesz to? 
Ten ból kiedy słuchasz tykających wskazówek 
sekundowych zegara 
i wiesz, 
że nic co było piękne 
nie wróci.


Poszła w tamto miejsce , usiadła na trawie , wzięła głęboki wdech i ze łzami w oczach , obiecała sobie , że zapomni .


cisza to najgłośniejszy krzyk kobiety . domyśl się jak bardzo ją zraniłeś skoro zaczęła Cię ignorować


i cierpię przez to, że nie potrafię czasem odwrócić się plecami do tych ludzi, którzy ranią mnie i mają mnie za nic.

Paradoksalne , że przez te najlepsze wspomnienia cierpimy najbardziej..

Zapomnij, że jestem. Pamiętaj, że byłam.

Idę przed siebie próbując zapomnieć, lecz ciągle się potykam, o któreś z naszych wspomnień..


Gdybym zapamiętywała z lekcji tyle ile pamiętam o Tobie, to byłabym kurwa, geniuszem..


Gdybyś wiedział, co czułam, gdy powiedziałeś mi, że już mnie nie kochasz, to uwierz, nie wybaczyłbyś sobie tego.


Czas przeszły - byłeś ważny. 
Czas teraźniejszy - jesteś ważny. 
Czas przyszły - poradzę sobie bez Ciebie.


Zdarza się, że gonimy za czymś, co wcale nie jest nam przeznaczone.

tumblr_lxp2oir0Hj1r1vdyxo1_500.png

To nie piosenki sprawiają, że płaczesz, tylko ludzie i rzeczy które od razu przypominają Ci się, gdy je słyszysz

`Nienawidzę nadziei. Nie mogę znieść tego uczucia i wewnętrznej myśli która mówi Ci ' a może jednak' . Rozkłada mnie od wewnątrz, nie potrafię jej z siebie wyrzucić. Nie chcę już nią żyć, nie chcę kolejnego rozczarowania. Wolę wiedzieć , że już nigdy nie wrócisz niż żyć z myślą , że kiedyś sobie o mnie przypomnisz.


Życie to nie film nie zobaczysz już powtórki.

Najbardziej zniszczyli mnie Ci, którzy powinni być podporą.

Za słowami "nie ważne" kryją się rzeczy najważniejsze.


Mówi się, że najpiękniejsze chwile nigdy nie wrócą. Wrócą. Wrócą w snach, w marzeniach, w tęsknocie. Będą szły w parze ze łzami.

Ja się nie poddałam, ja już nie mam o co walczyć







http://sysss.pinger.pl/
http://bailar.pinger.pl/
http://wafel.pinger.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz