To, że coś jest poza twoim zasięgiem to nie znaczy, że nie możesz tego zdobyć.


Wszystko co moim zdaniem jest godne uwagi, co chcę zapamiętać i do czego prawdopodobnie mogę chcieć kiedyś wrócić.

To frustrujące, kiedy coś się dzieje w Twoim życiu, a tak naprawdę nie masz z kim o tym porozmawiać.

Nikt już więcej mnie nie zrani. Nie zdradzi. Nie porzuci.
Nikt już więcej nie sprawi, że będę płakać.
Nikt już więcej nie podniesie na mnie ręki.
Już nie wierzę,
ani w miłośc, ani w przyjaźń.
Otaczają nas sami kłamcy.


Powieki sa po to żeby nie patrzeć, jak odchodzisz na zawsze.


Nie prosi się człowieka bez serca o miłość, tak samo jak nie prosi się żebraka o bułkę.


5642_5614

Z uniesień zostało mi uniesienie brwi, ze wzruszeń- wzruszenie ramion.


Jej milczenie brzmiało mądrzej niż nasze słowa.


Czasami wolałabym być głupia i nie dostrzegać pewnych rzeczy, może wtedy byłabym szczęśliwsza.


Życie jest zbyt krótkie na zastanawianie się, czy warto


Już cztery razy przestałem cię kochać i zacząłem na nowo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz