nie wiesz jak to jest kiedy nie masz żadnego nawet najmniejszego powodu by rano wstać i funkcjonować przez jakieś 12 godzin. nie wiesz jak to jest wymuszać uśmiech, by nie było zbędnych pytań. nie wiesz jak to jest patrzeć na swoje własne marzenia, które spełniają się komuś innemu. nie wiesz jak to jest brać oddech z bólem, który przypomina Ci o wszystkim co minęło, więc nie pieprz że mam bajkowe życie, bo nawet jeśli wydaje Ci się że to zwykłe błahostki dla mnie mogą być czymś cholernie ważnym. czymś czego Ty nigdy nie zrozumiesz.



Ale puste wieczory, podczas których teoretycznie może zdarzyć się wszystko, a nigdy nic się nie zdarza, są nie do zniesienia.
~Jerzy Pilch

Zdjęcie



Zawsze wiedziałam, że któregoś dnia wiatr przywieje mi Ciebie z powrotem

Wszystkie, nawet najmniej znaczące z pozoru decyzje mogą całkowicie odmienić losy ludzi. Do zmiany losu wystarczy mały, malutki kamyczek, o który ktoś się potknie i nawet go nie zauważy.

I mimo wszystko wciąż jesteś osobą, dla której zrobiłabym więcej, niż dla pozostałych.

"Zabawne jak czasem strzępek jakiejś melodii, czasem pojedynczy dźwięk, jakiś zapach, smak czegoś, potrafi przenieść nas daleko w przeszłość."

- Jest w ogóle jakaś miara szczęścia?
- Tak, promile.

wiem, że nigdy między nami nic nie będzie, ale kiedy napiszesz,ciesze się jak głupia i w każdym słowie podświadomie widzę cień nadziei 

możesz teraz czuć tylko dotyk mej nieobecności na swych dłoniach, policzkach i tułowiu. może kiedyś nieświadomie na przystanku nabierzesz w płuca dym nikotynowy, który przed sekundą wypuściłam ze swych płuc. czysta egzystencja.

kiedy rozdawali urodę, ja stałam w kolejce po czołg.

Będę gonić wiatr, dopóki go nie złapię. Będę pić zimne kakao, dopóki nie poparzę ust. Będę o Ciebie walczyć, dopóki mnie nie pokochasz

Gdyby zostały mi trzy sekundy życia powiedziała bym Ci , że Cię Kocham - potem bym znikła , nie słuchając tego jak odpowiadasz , że nie czujesz tego samego.

Napisał.. czułam, że nawet mój telefon był zdziwiony

draco-cassiopeia:

infamousvikas:

true

natural indie & spiritual zone(。・ω・。)ノ☾✿★

When two people meet, each one is changed by the other so you’ve got two new people.

While he lives, he must think; while he thinks, he must dream.

"I love you, even if there isn’t any me, or any love, or even any life. I love you."

"Courage doesn’t always roar. Sometimes courage is the little voice at the end of the day that says, ‘I’ll try again tomorrow.’"

"You spend your whole life stuck in the labyrinth, thinking how you’ll escape one day, and how awesome it will be, and imagining that future keeps you going, but you never do it. You just use the future to escape the present."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz