“And if you go I wanna go with you. And if you die I wanna die with you.”

“Nie cofniesz czasu, nie wrócisz do tamtych dni. Są jak stare kino i czarno-biały film.”

Czasem nie warto się powstrzymywać. Zamknij oczy, zapomnij o moralności, o uczuciach, o tym czy kogoś zranisz. Przeżyj chwile, które kiedyś będziesz wspominać. Zrób to czego pragniesz, myśl o sobie. Myślenie o innych z reguły się nie opłaca.

3533_0e47.gif

życie, jak pogoda, nie dopisało.

Masz coś w sobie, co nie pozwala mi Cię skreślić, choć dziś myślę o Tobie tylko w czasie przeszłym



5495_9ece_500.jpeg
Czas goi rany ale nie wygoi blizn,

Może mogłabym być lepsza. Ale nie jestem..

Moment pustki, kiedy widzisz spadającą gwiazdę, a nie wiesz czego chcesz.”

Wiesz jak to jest pragnąć czegoś co jest niemożliwe? Wydzielasz wszędzie tą swoją naiwną nadzieję i ufasz temu u góry, że wszystko się przecież jakoś ułoży.”

“Niespodziewanie zgubiła swój cel. Przestała pragnąć. Przestała dążyć. Przestała czuć.”


“I to cholerne uczucie, które nie pozwala mi z Ciebie zrezygnować.”

“Najgorsza jest wiara w niemożliwe.”

Marzę o cofnięciu czasu. Chciałabym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.

“Najgorszy jest moment, w którym czekasz na coś i tak boleśnie nic się nie dzieje. I prawdopodobnie nic się nie wydarzy. A mimo to Ty nie potrafisz przestać czekać.”

“To nie tak, że się poddałam. Po prostu daję spokój, bo to nie ma żadnego sensu, a niedługo nie będzie miało znaczenia.”

Czasami już nie wystarcza świadomość, że kiedyś może być lepiej.


 
Co mam ci napisać? Że nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie? Że gdy rano wstaję, a Ciebie nie ma, dzień jest taki pusty? Że tęsknię? Że kocham? No, co mam napisać?

Był jednym z detali tworzących całe moje życie. 
Małym - ale najważniejszym.Był jednym z detali tworzących całe moje życie. 
Małym - ale najważniejszym.

Idę przed siebie próbując zapomnieć, lecz ciągle się potykam, o któreś z naszych wspomnień.. 

Mimo wszystko naiwnie czekam, lecz sama nie wiem na co. 

Była bezsilna. Nie potrafiła mu powiedzieć, że znaczy dla niej więcej niż cokolwiek. 

Zależy mi, ale nie walczę. 
Już dawno przegrałam. 






Może kiedyś. 
Może gdzieś. 
Może letniej nocy. 
Może u Ciebie. 
Może u mnie. 
Może z Tobą
Może beze mnie. 
....
Może nigdy.



Gdzie byś nie strzelił, 
to trafisz we mnie.

Mogę Ci przyrzec, że gdybym mogła cofnąć czas, dziś nie znałbyś nawet mojego imienia.

Może gdybym
była
lasem zaszumiałabym Ci
w głowie..

Marzenia zwykle się spełniają, ale nie tak i nie wtedy, kiedy tego pragniemy.

Nadal tu  jestem, bez Ciebie, a mimo wszystko Twoja.

Chyba lepiej nie pamiętać.
Wtedy żyje się łatwiej .

Zawsze Cię nie było. 
Ja byłam zawsze.

Ciałem w łóżku,
myślami w Paryżu,
a sercem przy Tobie.

Kiedy człowiek kurczowo trzyma się przeszłości,
to każdego dnia po trochu umiera.

Czasami przeszłość jest czymś, czemu nie możemy pozwolić odejść. A czasami przeszłość jest czymś, o czym chcemy szybko zapomnieć. I czasami dowiadujemy się o przeszłości czegoś nowego. To zmienia wszystko, co wiemy o teraźniejszości.”

Nie kochałeś mnie. 
Może nie chciałeś być sam, 
może pasowałam Ci do butów, 
a może tylko umiałam poprawić Ci humor, 
ale mnie nie kochałeś. 
Przecież nie niszczysz rzeczy, 
które kochasz.

Tęsknota to najgorsza tortura - sprawia, że możesz umierać każdego dnia po trochu, 
przez tygodnie, 
miesiące, 
lata. 
Przez całe życie.

Kiedyś umrę z tej miłości do Ciebie.

Ludzie nie wiedzą naprawdę, 
ile obojętności jest w nich i jak bardzo obojętne może się wszystko stać pewnego dnia; 
i dobrze, że nie wiedzą.

5281_9bf8.jpeg

Numery telefonów niektórych ludzi mam nadal zapisane jedynie po to, 
żeby nie odbierać, 
kiedy dzwonią.

6147_bdb7.jpeg

Jeśli tęsknota okaże się grzechem, 
będziesz się z niej spowiadać?

Ludzie spotykają się w różnym miejscu i czasie. Mijają, przechodzą. Czasem nic z tego nie wynika. Czasem wynika wszystko.

Dobrze jest się bać. 
To oznacza, że ciągle masz coś do stracenia.

Zabroń mi czegoś, 
a zrobię to z podwójną przyjemnością.

Nie ma nic do stracenia,
gdy nikt nie zna Twojego imienia.
Nie ma nic do zyskania,
Ale dni zdają się nie zmieniać.
Nie ma nic do stracenia,
mój notatnik to wyjaśni.
Nie ma nic do zyskania,
i nie mogę zwalczyć tego bólu.

Dobrze, że wierzysz w innych.
Jednak sztuką jest wierzyć w siebie.

 Czekać. Czy to to samo, co tęsknić?
- Nie. Dla mnie nie. Przy czekaniu nie budzę się o 5 rano, rezygnując z najlepszych snów. Nie przychodzę także z tego powodu już przed 7 do biura. Przy czekaniu mleko nie traci dla mnie smaku. Przy tęsknocie tak...



Ale zapisu bólu w jednym obszarze pamięci nie można wymazać zapisami szczęścia w innych.

Ból powodowany skrytą i nieodwzajemnioną miłością, impulsywny i palący -
to on niszczy zakazane uczucie. Za to miłość potajemna i równocześnie zakazana, może unicestwić naszą duszę.


Gdybyśmy więcej spali, 
popełnialibyśmy mniej błędów.

Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było.

Niebezpiecznie jest wierzyć w to, że coś trwa wiecznie.

Chciałabym to ratować, 
ale nie zawsze się da, 
nie zawsze można, 
nie zawsze trzeba.

To co dzisiaj nas przerasta, 
jutro będzie niczym.

Nie mogę przestać bać się o siebie w Twoim życiu.

To, cze­go zaw­sze szu­kałam, 
od­najduję za każdym razem gdy na Ciebie spoglądam.

Przyjdź tutaj, jeszcze raz,
Pozwól mi żyć nie tylko marzeniami

Nigdy nie ma dobrego czasu, istnieje jedynie odpowiednia chwila.
Czas - to brzmi zbyt długo. 

“Nigdy nie jesteśmy tak bardzo bezbronni wobec cierpienia jak wtedy, gdy kochamy.”

I tak już nigdy nie poczujesz tego, co ja czuję do Ciebie.

Zabrakło mi pomysłów, jak dalej żyć bez Ciebie.

Wiem, że nie mogę mieć wszystkiego, ale trochę szczęścia by mi nie zaszkodziło.

Jedyną rzeczą bardziej przygnębiającą od niemożności 
odnalezienia kogoś jest bycie nieodnalezionym.

Wiem, że szczęściu trzeba czasem pomóc, ale trzeba też mieć swoją godność.

W życiu nie ma prób, od razu zaczyna się przedstawienie.

Bywają takie chwile, kiedy uśmiechasz się tylko po to, aby się nie rozpłakać.

To straszne uczucie, gdy przez Twoje błędy cierpią inni.

Pozostawiłam więc moją cudowną, 
inteligentną rodzinę, zanurzyłam się w ciepłej kąpieli 
i zaczęłam rozważać samobójstwo przez utopienie. 
Potem jednak przypomniałam sobie o resztkach ciasta czekoladowego 
w lodówce i wynurzyłam się, nabierając powietrza w płuca. 

My ludzie umieramy na samą myśl o miłościach, które przepadły na zawsze, o chwilach które mogłyby być piękne a nie były, o skarbach, które mogłyby być odkryte, ale pozostały na zawsze niewidoczne pod piaskami. Obawiamy się sięgać po swoje największe marzenia, ponieważ wydaje nam się, że nie jesteśmy ich godni, lub że nigdy nam się to nie uda.

Nie obiecuj mi słońca, gdy wiesz, że zawsze będzie padał deszcz.

Czasem wystarczy jedno dobrze dobrane słowo, by stracić wiarę w człowieka.

To przykre, że czas ma tak wielką władzę nad nami.

Szczęście polega na tym, by z prostych rzeczy nie robić intelektualnych labiryntów.

Chciałabym kiedyś usłyszeć od Ciebie, że żałujesz.

Jeżeli nie potrafisz zrozumieć mego milczenia, nigdy nie zrozumiesz moich słów.

Fakt. Często przegrywam, ale nie widzę powodu, żeby się poddać i przestać walczyć.

Czuję w Tobie coś innego, coś wyjątkowego, co bezustannie mnie przyciąga, coś, co nie pozwala mi zapomnieć o Tobie nawet na minutę.

Alkohol nie sprawia, że zapominasz, on zagłusza Twoją dumę i odblokowuje serce.

Po co mówić prawdę ludziom, którzy nie mogą jej znieść?

Milczymy, by nie pogorszyć sprawy. Tracimy szansę nic nie mówiąc.

Im emocje są mocniejsze, tym trudniej je wyrazić.

Im dłużej zwlekasz, tym cięższe będzie zrobienie następnego kroku.



Lubię go, lubię bardziej niż powinnam, bardziej niż mi wolno.

Dziś widzisz skutki, ale nie kojarzysz przyczyn.

Przedstawienie musi trwać. Wszystko się może walić, serce Ci pęka, a Ty pudrujesz twarz, uśmiechasz się i grasz dalej.

Naj­gor­szy jest lęk przed czymś, cze­go nie można naz­wać. Na lęk bez imienia nie po­magają na­wet strzykawki.

Nawet nie wiemy jak bardzo możemy się mylić patrząc komuś w oczy.

Człowiek miewa w życiu takie chwile, że lubi otaczać się przedmiotami, które przypominają smutek.

Mówią, że jestem bez uczuć. Nie wiedzą, że wszystkie oddałam Tobie.

To nie pierwszy i ostatni raz płaczę z tego powodu. Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia.

Śmieję się, rzeczywiście. Ze swojej naiwności, ślepoty i tej nadziei, którą zostawiłam gdzieś daleko.


Moja największa wada? Właściwie są dwie. Naiwność, która jest wykorzystywana na każdym kroku i przywiązywanie się do ludzi czy też rzeczy mało istotnych.

Jego oczy pełne są czegoś, czego nigdy nie zrozumiem.

Ten niezręczny moment, kiedy Twój sarkazm jest tak zaawansowany, że wszyscy mają Cię za idiotę

Czasami trzeba oszukać samego siebie, aby mniej bolało.

Różnica między możliwym, a niemożliwym zależy tylko od stopnia determinacji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz