od kiedy wiem jak masz na imię , tak nazywa się całe moje życie


obiecaj mi , że pewnego dnia bd wracać do jednego domu , zasypiać i budzić się w jednym łóżku. obiecaj


I don't care if it's 1am, 2am or 3am. If you're worth my time, i'll answer.


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego EGO, na poziom swojego IQ


Zależy mi na Tobie , ale już się nie staram . Dobrze wiem , że już przegrałam


faceci lubią puste kobiety , bo do pustego łatwiej coś włożyć .

Kocham Go. Więcej grzechów nie pamiętam. 


` Na błędach uczymy się tylko wtedy, kiedy zaczynają boleć.


Jeśli udaje mi się cały dzień wyglądać bosko jak milion dolarów to nie spotykam nikogo, ale jak tylko wyjdę na zewnątrz wyglądając jak gówno to nagle spotykam tylu znajomych ludzi, że czuję się jak na jakimś pieprzonym zjeździe okolicznościowym.


Gdy się urodziłam szatan powiedział 'o kurwa konkurencja' <3


 Kochać to czekać na kogoś, bez względu na to czy przyjdzie, czy nie.  Kochać to czekać na kogoś, bez względu na to czy przyjdzie, czy nie. 


default.png

Masz wszystkiego dosyć. Kładziesz się na łóżku, nakładasz słuchawki, włączasz muzykę jak najgłośniej. I nagle masz przed oczami całe życie. Wszystkie popełnione błędy, które chciałbyś cofnąć, chciałbyś podjąć inne decyzje, ale już jest za późno. Jest Ci przykro. Nie wiesz jak dalej żyć. W końcu jednak dochodzisz do wniosku, że dasz radę, bo jesteś silny. Masz przyjaciół, rodzinę. Może nie zawsze Cię wspierają, ale mimo wszystko są przy Tobie. Znajdujesz resztki nadziei, ocierasz łzy i jesteś gotowy dalej żyć. Może i będzie ciężko, ale dasz radę.


Zmienił się. Wszyscy to mówili, ale dla niej był wciąż tym samym chłopcem, którego pokochałam jako dziecko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz